Maximálně efektivní skladování? Radioshuttle! ​

R6 Radioshuttle

Kdy a proč nasadit systém Radioshuttle?

  • základním předpokladem optimálního využití jsou větší výrobní šarže určitých výrobků nebo větší množství skladovaného materiálu jednoho druhu, které nevyžaduje přímý přístup ke každé paletě
  • regálový systém Radioshuttle dokáže využít pro skladování paletizovaného nákladu až 85 % disponibilního prostoru – úplně odpadají standardní uličky, zakládání a vybírání palet probíhá pouze z manipulačního prostoru podél jedné nebo podél obou stran regálů
  • paletizovaný náklad je skladován v regálových kanálech, jejichž délka je limitována pouze potřebami zákazníka nebo velikostí skladového prostoru
  • podle volby zákazníka může být přístupná jen jedna strana skladovacího kanálu (FILO režim) nebo obě strany (FIFO režim)
  • palety v regálových kanálech automaticky, bezpečně, přehledně, rychle a s milimetrovou přesností převáží satelitní jednotka Radioshuttle
  • podle velikosti skladu a frekvence manipulace je zvolen počet potřebných satelitních jednotek, které mezi jednotlivými regálovými kanály přemisťuje obslužný vysokozdvižný vozík – nejčastěji retrak
  • satelitní jednotky jsou z obslužného vozíku ovládány dálkově a pracují nezávisle, zatímco vozík odváží nebo přiváží další paletu
  • díky jednoduššímu a přehlednějšímu toku palet proto stačí méně obslužných vozíků, běžně jeden, nebo maximálně několik, podle frekvence a počtu nasazených satelitních jednotek

Nové generace Radioshuttle 6.0

  • Automatická detekce různých rozměrů palet
  • Adaptivní rychlost pojezdu
  • 2x rychlejší funkce inventarizace
  • Vyšší manipulační flexibilita
  • Bezpečně zvládne různé nosiče nákladu
  • Bezpečnostní skener, umístěný mimo dosah vidlic
  • Manipulace s těžkými paletami až 1 800 kg
  • Vylepšené rozhraní člověk/stroj

Reference

Z českých provozů...

Případové studie

Skladování u výrobních linek omezilo přejezdy a zvýšilo bezpečnost

Ve společnosti Faurecia Components Písek s.r.o. vyřešil systém Radioshuttle RS6.0 problém s nedostatkem skladových prostor pro skladování prázdných obalů přímo ve výrobním provozu a odstranilo zbytečné jízdy manipulační techniky. 

Radioshuttle byl jasnou volbou

Vratislav Hruška, vedoucí odštěpného závodu AGRO Jesenice u Prahy a.s. ve Vestci u Prahy, největší mrazírny zeleniny v České republice, uvádí, že volba systému Radioshuttle v podstatě žádnou alternativu neměla.

Třináctileté zkušenosti v mrazírenském provozu

Tomáš Urban, CEO společnosti Eurofrost a.s., Úžice u Prahy, která je již zkušenými uživateli systému již od roku 2007, popisuje, jak řešení zapadá do celkové logistiky a skladování firmy

Spojte se s naším specialistou...

Zdeněk Karban

Zdeněk má velké zkušenosti z regálových aplikací, oboru se věnuje již 20 let. V TMHCZ se specializuje řešení založená na poloautomatickém systému Radioshuttle, nebo na kombinovaná řešení s více regálovými systémy, případně automatizací.

REGISTRAČNÍ FORMULÁŘ

Děkujeme za registraci!

Těšíme se na Vás 10.11. na Autodromu Most

– Tým Toyota Material Handling

Přednášející

Michal Škaloud

PRODUKTOVÝ MANAŽER

Michal vstoupil do společnosti TMHCZ v r. 2015, odkdy úspěšně zastával pozici manažera pro klíčové zákazníky. Stál u mnoha průlomových obchodních případů a zákaznicky orientovaných logistických řešení napříč portfoliem TMH. Jeho praxe se odvíjela především v technických oborech. Dosavadní úspěchy ho také dovedly k současné erudované pozici produktového manažera pro čelní vozíky značky Toyota.

Přednášející

Josef Hladík

Manažer technické podpory

Josef se věnuje na základě své specializace servisní technické podpoře TMHCZ již od r. 2008. V oblasti přímého poprodejního servisu prošel mnoha dalšími certifikacemi. Pro svou erudovanost od r. 2017 vede tým interních školitelů všech servisních techniků TMHCZ. Josef doplní prezentaci Modulární Li-Iony technickými detaily provozu, servisní a bezpečnostní argumentací Lithium-ionových baterií.

Přednášející

Petr Panáček

Manažer poradenství a tréninku

Ve firmě Petr pracuje od roku 2012, začínal na pozici podpory pro pronájem vozíků. V současné době vede tým a spravuje oblasti: progresivně se rozvíjející oblast Fleet management I_Site, řešení pro bezpečnost provozu zákazníka a školení operátorů manipulační techniky. Ve své prezentaci se zaměří na možnosti fleet managementu pro optimalizaci v oblasti nákladů, produktivity a bezpečnosti, a nabídne nové kombinace služeb pro maximální efekt na straně klienta.

Přednášející

Jan Kohák

Produktový manažer pro skladovou techniku​

Ve společnosti TMHCZ Jan působí od roku 2006 na pozici produktového manažera, kde převzal do své kompetence postupně kompletní sortiment skladové techniky od paletových vozíků až po systémové vozíky VNA. Nezbytnou součástí rozvoje manipulační techniky jsou i nové technologie a tedy i li-ionové baterie. Jan představí nekonvenční přístup Toyoty k řešení li-ionového pohonu, ale i ke konstrukci nových li-ionových vozíků a jak na něm profituje aplikace u klienta.

Přednášející

Zdeněk Karban

Obchodní specialista pro regálová logistická řešení

Zdeněk má velké zkušenosti z regálových aplikací, oboru se věnuje již 20 let. V TMHCZ se specializuje řešení založená na poloautomatickém systému Radioshuttle, nebo na kombinovaná řešení s více regálovými systémy, případně automatizací. Ve své prezentaci na TSA nabídne posluchačům nové řešení, jak intenzifikovat provozní i skladové úložiště zásob s vyšší formou manipulace. Výsledkem je skokově zvýšená efektivita skladového prostoru.

Přednášející

Aleš Hušek

Automation & Racking manažer

Pan Aleš Hušek je zkušený logistik se širokým záběrem odborných znalostí moderní intralogistiky. Pro společnost Toyota Material Handling CZ pracuje 17 let, vede tým Logistických řešení TMHCZ se specializací na automatizaci a regálová řešení. Aleš je vyhledávaný analytik, který realizuje systémová řešení manipulace nových i stávajících provozů klientů TMHCZ. S týmem automatizace mají již na svém kontě provozy z oblasti automotive, potravinářství a průmyslové výroby. I díky jemu patří Česká republika mezi přední hráče v použití AGV ve střední a východní Evropě.