Trend v oblasti skladování je získat maximální využitelnost finančně nákladných logistických prostor. Při selektivním skladování/vychystávání s nutností přístupu ke každé paletě i v nejvyšších regálových úrovních je situace vždy poněkud náročnější a provozovatel musí zvážit všechny okolnosti manipulace – hmotnost břemen, výšku skladu, frekvenci vychystávání a díky tomu i výkonnost manipulační techniky.
Webinář „Kloubový VNA vozík od Toyoty – cesta k maximální produktivitě“ nabídne odpovědi, kdy je správný moment se rozhodnout pro výstavbu nové haly nebo raději intenzivní řešení přestavbou retrakového skladu na sklad s VNA z důvodu navýšení kapacity, s kým spolupracovat a poradit se, na co klást důraz při návrhu řešení regálových systémů.
Co zákazník získá s unikátními parametry BT Vector řady A?
Na webináři zaznějí konkrétní argumenty a měření – užší transferová ulička, získání dalšího skladovacího prostoru, stabilita vozíku a bezpečnostní technologie, zatížení podlahy vs. rovinnost podlahy pro indukční vedení, současný zdvih kabiny a vidlic, a díky tomu nesporné úspory času a zásadní úspory energie, perspektivní pohony a možnosti navigace VNA.
Podpořen referencemi a ukázkami, webinář zaručí skvělý mix informací a zkušeností z konkrétních realizací právě pro Vaše rozhodování.
Během hlavního bloku webináře získáte nové informace a na závěr zodpovíme Vaše dotazy.
Ve společnosti TMHCZ Jan Kohák působí od roku 2006 na pozici produktového manažera, kde převzal do své kompetence postupně kompletní sortiment skladové techniky od paletových vozíků až po systémové vozíky VNA. Právě tato oblast řešení do velmi úzkých uliček je velice náročná pro individuální ladění layoutu haly a provozu u klienta, kde Jan zákazníkům poskytuje partnerské poradenství, předává řadu zkušeností dle specifik aplikace s pozitivním efektem na jejich vyšší profitabilitu.
Jiří Bařina působí ve společnosti TMHCZ od roku 2016, kde postupně převzal do své kompetence celý sortiment regálových systémů od stacionárních paletových regálů po automatická řešení skladovacích prostor. Jiří realizoval množství odlišných a rozsahem náročných konceptů, a to i za využití různých technologií. K tématu regálového systému pro VNA přinese praktické poznatky a srovnání.
Copyright © 2024 Toyota Material Handling CZ s.r.o.
Cookies | Ochrana soukromí | Zpracování osobních údajů
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Těšíme se na Vás 10.11. na Autodromu Most
– Tým Toyota Material Handling
Michal vstoupil do společnosti TMHCZ v r. 2015, odkdy úspěšně zastával pozici manažera pro klíčové zákazníky. Stál u mnoha průlomových obchodních případů a zákaznicky orientovaných logistických řešení napříč portfoliem TMH. Jeho praxe se odvíjela především v technických oborech. Dosavadní úspěchy ho také dovedly k současné erudované pozici produktového manažera pro čelní vozíky značky Toyota.
Josef se věnuje na základě své specializace servisní technické podpoře TMHCZ již od r. 2008. V oblasti přímého poprodejního servisu prošel mnoha dalšími certifikacemi. Pro svou erudovanost od r. 2017 vede tým interních školitelů všech servisních techniků TMHCZ. Josef doplní prezentaci Modulární Li-Iony technickými detaily provozu, servisní a bezpečnostní argumentací Lithium-ionových baterií.
Ve firmě Petr pracuje od roku 2012, začínal na pozici podpory pro pronájem vozíků. V současné době vede tým a spravuje oblasti: progresivně se rozvíjející oblast Fleet management I_Site, řešení pro bezpečnost provozu zákazníka a školení operátorů manipulační techniky. Ve své prezentaci se zaměří na možnosti fleet managementu pro optimalizaci v oblasti nákladů, produktivity a bezpečnosti, a nabídne nové kombinace služeb pro maximální efekt na straně klienta.
Ve společnosti TMHCZ Jan působí od roku 2006 na pozici produktového manažera, kde převzal do své kompetence postupně kompletní sortiment skladové techniky od paletových vozíků až po systémové vozíky VNA. Nezbytnou součástí rozvoje manipulační techniky jsou i nové technologie a tedy i li-ionové baterie. Jan představí nekonvenční přístup Toyoty k řešení li-ionového pohonu, ale i ke konstrukci nových li-ionových vozíků a jak na něm profituje aplikace u klienta.
Zdeněk má velké zkušenosti z regálových aplikací, oboru se věnuje již 20 let. V TMHCZ se specializuje řešení založená na poloautomatickém systému Radioshuttle, nebo na kombinovaná řešení s více regálovými systémy, případně automatizací. Ve své prezentaci na TSA nabídne posluchačům nové řešení, jak intenzifikovat provozní i skladové úložiště zásob s vyšší formou manipulace. Výsledkem je skokově zvýšená efektivita skladového prostoru.
Pan Aleš Hušek je zkušený logistik se širokým záběrem odborných znalostí moderní intralogistiky. Pro společnost Toyota Material Handling CZ pracuje 17 let, vede tým Logistických řešení TMHCZ se specializací na automatizaci a regálová řešení. Aleš je vyhledávaný analytik, který realizuje systémová řešení manipulace nových i stávajících provozů klientů TMHCZ. S týmem automatizace mají již na svém kontě provozy z oblasti automotive, potravinářství a průmyslové výroby. I díky jemu patří Česká republika mezi přední hráče v použití AGV ve střední a východní Evropě.